از علل ناتوانی جنسی

 

[sbu_post_image]

عوارض جراحی سرطان بیضه

تشخیص و اعلام این مطلب که فردی به بیماری سرطان بیضه دچار شده است برای بسیاری از مردان  خبری دردناک است ممکن است شما اصلا چنین مرضی را تا کنون نشنیده باشید و چه بسا که خود را سالم و توانا به حساب آورید شوک آنکه شما به بیماری سرطان مبتلا شده اید ممکن است شما را سردرگم غمگین و مضطرب نماید اگرچه پزشکان به شما خواهند گفت که مرض قابل درمان است و چه بسا شفا یابد ولی شما از نام بیماری وحشت زده شده اید و به طور کلی خودتان را باخته اید اینها همه بازتابهای شما در مقابل خبر است و چه بسا چند روز یا چند هفته طول کشد تا آتش احساس شما فروکش کند و از حرارت آ ن کاسته شود تا دوباره شما خود را با شرایط تطبیق دهید .

بیشتر مردها صحبت  کردن درباره ی احساسات و ترس خود را مفید تشخیص د اده اند و این کار به آنها کمک کرده است تا از بار غم خود کم کنند از طرفی ممکن است شما پرسش هایی درباره ی امور جسمی یا اجتماعی و یا بطور کلی زندگی خود داشته باشید و بخواهید آنها را با فردی که به شما نزدیک است در میان بگذارید بعضی از اینگونه امور که درباره ی مبتلایان به بیماری سرطان بیضه مربوط می شود در زیر آمده است .

چنانچه شما پرسشهای دیگری دارید و علاقه مندید پاسخهای تخصصی دریافت نمایید نترسید آنها را با افراد خبره یا پزشک خود در میان گذارید به محض آنکه شما خبر تاسف بار بیماری خود را می شنوید هزاران سوال است که از مغز شما میگذرد و هرچه شما بیشتر جواب بگیرید از بار مشکلات شما کاسته می شود .

ناتوانی جنسی

این عدم توانایی می تواند به علل زیر باشد:

عوامل روحی، شرم و حیا و خجالت کشیدن؛

عدم آمادگی فکری و عدم داشتن تجربه جنسی و در نتیجه دچار انزال سریع شدن؛

ترس و احساس حقارت از این که زنی را که دوست دارند و به همسری انتخاب کرده اند، دچار اذیت و آزار شود؛

 ناتوانی در برابر همسر زیبا که او را با دید معنوی می نگرد؛

انحراف جنسی و هم جنس گرایی؛

خستگی از کار زیاد و سخت؛

ناراحتی های عصبی، گرفتاری های روزانه، مشکلات زندگی، برخورهای نامطلوب و…؛

مواد مخدر و مشروبات الکلی؛

تغذیه نامطلوب، عدم رشد جسمانی کامل، کم کاری غدد تیروئید و…؛

خود ارضایی دوران جوانی؛

ناتوانی از لحاظ ساختمان درونی، از قبیل کمبود یک بیضه، کوچکی بیضه ها، تنبلی بیضه ها؛

مورد تحقیر قرار گرفتن فرد از طرف زن به خاطر کوچکی آلت تناسلی یا سُستی کمر

 سال خوردگی

منبع : راسخون

 

دکتر محسن وریانی

دکتر محسن وریانی متولد سال ۱۳۵۴ از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در محل تولد سپری کردند. در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی وارد دانشگاه شهید بهشتی شدند. پس از اخذ مدرک دکترای عمومی و شرکت در امتحان تخصص در سال 1384 موفق به قبولی در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید.

Call Now Buttonمشاوره و تماس
× مشاوره رایگان