تشخیص بیضه سرطانی

بزرگ کردن آلت تناسلی (برای مشاهده فیلم کلیک کنید)

طول اندام تناسلی(برای مشاهده فیلم کلیک کنید)

[sbu_post_image]

 اگر چه تشخیص بیماری سرطان در بدن یک فرد مصیبت بار است با این وجود بسیاری از مردها هستند که به طریقی مثبت به آن نگاه می کنند و از آن پس فرصت خواهند یافت تا نسبت به الویت  ها دوباره بیندیشد

در هر حال برای بعضی مردان مشکلات روانی ، اجتماعی ، و جنسی ادامه خواهد داشت یا اینکه برای اولین بار پس از آنکه درمان خاتمه یافت و سرطان بهبود یافت تازه شروع می شود غالبا اتفاق می افتد که بازتابی درنگیده و معوق ، یا احساسی که شما دیگر در زیر چتر نجات بیمارستان قرار ندارید به شما دست می دهد تطبیق دادن خود با شرایط موجود چنین معنی می دهد که شما باید خود را با طرحهای متغیر یا با ترس از بازگشت مرض یا به دست آوردن اطمینان مجدد وفق دهید و زندگی کنید .

تمام اینها به زمان نیازمند است به خاطر داشته باشید که احساسات شما از اینکه در حد سلامت زندگی کنید مهمترین قسمت شفایابی و بازگشت به سلامت فیزیکی شماست .

بزرگ کردن آلت تناسلی (برای مشاهده فیلم کلیک کنید)

طول اندام تناسلی(برای مشاهده فیلم کلیک کنید)

دکتر محسن وریانی

دکتر محسن وریانی متولد سال ۱۳۵۴ از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در محل تولد سپری کردند. در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی وارد دانشگاه شهید بهشتی شدند. پس از اخذ مدرک دکترای عمومی و شرکت در امتحان تخصص در سال 1384 موفق به قبولی در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید.

Call Now Buttonمشاوره و تماس
× مشاوره رایگان