درمان سرطان پروستات

 

[sbu_post_image]

درمان سرطان پروستات با امواج صوتي

یک شیوۀ جدید با کاربرد امواج صوتی می تواند بدون عوارض جانبی به معالجۀ سرطان پروستات کمک کند.

 پژوهشی جدید در «کالج دانشگاهی لندن» نشان می دهد که درمان با امواج صوتی خطر ناتوانی جنسی در اثر عمل جراحی و احتمال آسیب به بافت های جانبی را کاهش می دهد.

در آزمایش بر ۴۱ مرد مبتلا به سرطان پروستات، روش درمانی را روی بخش‌های مبتلا به سرطان و نه تمام غدۀ پروستات متمرکز شد. با انجام این کار، آسیب‌های ناخواسته به بافت‌های حساس اطراف پروستات را کنترل شد.

روش های درمانی رایج اغلب بر تمام غدۀ پروستات برای معالجه متمرکز می شدند.

برای هزاران نفر از مردان مبتلا به یکی از شایع ترین انواع سرطان، یعنی سرطان پروستات، عوارض روش های درمانی نیز به اندازۀ نشانگان بیماری ناراحت کننده بوده اند.روش درمانی جدید واقعاً سریع است. روش درمانی جدید عالی است و عوارض جانبی ندارد.قرار است درستی نتایج این پژوهش در آزمایش بر عدۀ بیشتری از مبتلایان به سرطان پروستات بررسی شود. این بیماری شایع ترین نوع سرطان در میان مردان در اروپاست.

منبع : تبیان

 

دکتر محسن وریانی

دکتر محسن وریانی متولد سال ۱۳۵۴ از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در محل تولد سپری کردند. در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی وارد دانشگاه شهید بهشتی شدند. پس از اخذ مدرک دکترای عمومی و شرکت در امتحان تخصص در سال 1384 موفق به قبولی در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید.

Call Now Buttonمشاوره و تماس
× مشاوره رایگان