رابطه جنسی و درد های کمر

رابطه جنسی و مشکلات مفاصل فاست و آرتریت

 

[sbu_post_image]

کمر درد می تواند یک موضوع ناخواسته در داشتن روابط جنسی لذت بخش باشد. افرادی که دارای مشکلاتی مانند فتق دیسک بین مهره ای، مشکلات مفاصل فاست، آرتروز ستون فقرات و اختلال عملکرد مفصل ساکروایلیاک (خاجی خاصره ای) می باشند، در صورتی که بخواهند از بروز کمر درد در هنگام رابطه ی جنسی جلوگیری کنند باید حالت های قرار گیری بدن خود را در این وضعیت اصلاح کنند.

علائم مربوط به مشکلات مفاصل فاست و آرتریت، هنگامی که کمر در حالت قوس دار قرار گرفته است بیشتر خودشان را نشان می دهند. این موضوع به شما کمک می کند تا در صورتی که کمر درد دارید، بتوانید روابط جنسی بهتری داشته باشید. بنابراین سعی کنید که در حالتی قرار بگیرید که ستون فقرات بتواند خم شود.

اگر که بر روی کمر دراز کشیده اید زانوهای خود را به سمت قفسه سینه بیاورید. این موضوع مقدار خمش را در کمر افزایش میدهد و به تسکین درد کمر کمک می کند.

در مقالات دیگر به روش های بهبود درد خواهیم پرداخت

دکتر محسن وریانی

دکتر محسن وریانی متولد سال ۱۳۵۴ از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در محل تولد سپری کردند. در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی وارد دانشگاه شهید بهشتی شدند. پس از اخذ مدرک دکترای عمومی و شرکت در امتحان تخصص در سال 1384 موفق به قبولی در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید.

Call Now Buttonمشاوره و تماس
× مشاوره رایگان