روابط جنسی و سرطان بیضه

بزرگ کردن آلت تناسلی (برای مشاهده فیلم کلیک کنید)

ژل بزرگ کننده طول آلت(برای مشاهده فیلم کلیک کنید)

[sbu_post_image]

بعضی از افراد طبق برنامه ای قبلی خود روابط جنسی خود را ادامه می دهند ولی بعضی دیگر احساس می کنند که در خلال برنامه ی درمان خودشان زمانهایی فرا می رسد که شور شهوانی آنان کاهش می یابد چنانچه شما جزو دسته ی اخیر هستید نگرانی به خود راه ندهید این امر غیر عادی نیست .

ازجمله معدودی مشکلات دراز مدتی که ممکن است اتفاق بیافتد بعضی ازآنها ممکن است علتی فیزیکی داشته باشد مثلا ممکن است سطح تستوسترون یا هورمونی که بیضه های شماتولید می کند پایین باشد این نقصان را می توان با مصرف نمودن قرص جبران نمود مشکلا ت ممکن است بستگی به احساس و برداشت شما داشته باشد مثلا شما خود بعلت افسردگی که دارید نسبت به امور جنسی بی علاقه شده اید چنانچه مشکل خودتان را یا یک مشاور در میان گذارید چه بسا راه حل هایی برای شما در نظر گیرد .

نداشتن اعتماد به نفس به علت از دست دادن یکی ازبیضه  ها غیر معمولی نیست می توان بیضه ای مصنوعی در کیسه ی بیضه  ها یا بیضه  دان گذاشت تا ظاهر قبلی آن را حفظ کند بعضی از مردان با همین کار اعتماد به نفسشان بالا رفته است .

شما می توانید امور جنسی خودتان را هنگامیکه احساس کنید حاضر برای آن کار هستید دوباره از سر گیرید شریک زندگی شما نمی تواند سرطان بدن شما را به خود منتقل کند در هر حال پزشک شما می تواند به شما یا به همسر شما بیاموزد تا یکی دو سال پس از رادیو تراپی یا شیمی درمانی چگونه از بارداری جلوگیری کنید لازم است شما با پزشک خود درباره ی داشتن فرزندان در آینده صحبت کنید .

بزرگ کردن آلت تناسلی (برای مشاهده فیلم کلیک کنید)

ژل بزرگ کننده طول آلت(برای مشاهده فیلم کلیک کنید)

دکتر محسن وریانی

دکتر محسن وریانی متولد سال ۱۳۵۴ از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در محل تولد سپری کردند. در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی وارد دانشگاه شهید بهشتی شدند. پس از اخذ مدرک دکترای عمومی و شرکت در امتحان تخصص در سال 1384 موفق به قبولی در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید.

Call Now Buttonمشاوره و تماس
× مشاوره رایگان