سنگ شکنی کلیه

[sbu_post_image]

مجاري ادرار با بهره گيري از روش هاي غير تهاجمي و کمتر تهاجمي درمان مي گردد. اين مرکز به عنوان مرکز فوق تخصصي کليه ومجاري ادرار خدمات فوق را با بالاترين کيفيت به بيماران محترم ارائه مي دهد. اين خدمات به طور کلي در دو بخش سنگ شکن و اندويورولوژي قرار مي گيرند.

سنگ شکن

دستگاه سنگ شكن توسط امواج، سنگ های درشت را به ذرات شن ريزه قابل دفع تبديل می نمايد. اين روش غالبا اولين خط درمانی رادر مبتلايان به سنگ كليه تشكيل می دهد. در ساير موارد نيز سنگ های كليه و مجاری ادراری توسط روش های كمتر تهاجمی اندويورولوژيك در يك جلسه بدون نياز به جراحی باز درمان می شوند.

بخش سنگ شكن برون اندامي بيمارستان مجهز به پيشرفته‌ترين دستگاه سنگ‌شكن موجود مي‌باشد كه سالانه دو هزار بيمار با سنگهاي كليه، حالب و مثانه را بطور سرپائي تحت درمان سنگ‌شكني با نتايج بسيار موفق قرار مي‌دهد.

اندویورولوژی

در این مركز با بهره گيری از آخرين تحولات علم پزشكی در حوزه اعمال جراحی كمتر تهاجمی، درمان بسیاری از سنگ های ادراری با روش اندوسكوپيك صورت می پذيرد. علاوه بر سنگ های كلیه و حالب، تنگی ها، توده های كوچك و برخی عوارض پس از پيوند كليه نیز با این روش درمان می گردند.
در این روش ابزارهای مورد استفاده در جراحی از طریق مجرای ادرار و یا با ایجاد چند سوراخ كوچك در پهلوها وارد حفرات بدن گرديده و عمل جراحی صورت می گیرد. کاهش درد و عوارض پس از عمل، بهبود سريعتر، کاهش زمان بستري و بازگشت سريعتر به کار از مزاياي اين روش مي باشند.

دکتر محسن وریانی

دکتر محسن وریانی متولد سال ۱۳۵۴ از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در محل تولد سپری کردند. در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی وارد دانشگاه شهید بهشتی شدند. پس از اخذ مدرک دکترای عمومی و شرکت در امتحان تخصص در سال 1384 موفق به قبولی در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید.

Call Now Buttonمشاوره و تماس
× مشاوره رایگان