ضعف جنسي آقايان

 

[sbu_post_image]

بي‌ميلي جنسي يكي از انواع شايع اختلال‌هاي جنسي، به ويژه در زنان، است كه البته در مردان نيز بروز مي‌كند. فردي كه به اين اختلال جنسي مبتلا مي‌شود، تصورات و تخيلات جنسي و رغبت و تمايل خود را به فعاليت جنسي از دست مي‌دهد.
بي‌ميلي جنسي ممكن است از ابتداي بلوغ تظاهر کند يا در درازمدت و پس از مدتي طولاني بروز كند. توجه به اين موضوع نيز ضروري است كه آيا بي‌ميلي جنسي فقط نسبت به همسر اتفاق افتاده يا فرد نسبت به همه افراد جنس مخالف چنين حسي دارد.
در اغلب موارد، بي‌ميلي جنسي يا سردمزاجي در مردان منشا و علت رواني دارد اما ممكن است بر اثر بيماري‌هاي جسمي هم بروز كند. در مردان مبتلا به بي‌ميلي جنسي، در صورتي كه بيماري آشكاري مانند بيماري قلبي‌عروقي، دردهاي مزمن و نظاير آن وجود نداشته باشد، بايد غدد جنسي، هيپوفيز و تيروييد از نظر اختلال‌هاي هورموني احتمالي بررسي شود. همچنين بي‌ميلي جنسي در مردان به علت بيماري‌هاي روان‌پزشكي مانند افسردگي و اختلال‌هاي اضطرابي به وفور مشاهده مي‌شود.

منبع : راسخون

دکتر محسن وریانی

دکتر محسن وریانی متولد سال ۱۳۵۴ از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در محل تولد سپری کردند. در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی وارد دانشگاه شهید بهشتی شدند. پس از اخذ مدرک دکترای عمومی و شرکت در امتحان تخصص در سال 1384 موفق به قبولی در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید.

Call Now Buttonمشاوره و تماس
× مشاوره رایگان