ناتوانی های جنسی

 

[sbu_post_image]

ناتوانی جنسی یکی از مهم ترین اختلالات جنسی در مردان می باشد.

علل ناتوانی جنسی

1- علل ارگانیک

اختلال در سیستم عصبی , بیوشیمیایی و عروقی

2- علل روحی و روانی

اختلالات اجتماعی و اضطراب

درمان ناتوانی جنسی با طب سوزنی

در درمان به روش طب سوزنی متخصص طب سوزنی با انتخاب نقاط خاصی هم سیستم عصبی ناحیه کلیه ها را در قسمت کمرتقویت می نماید و هم با کمک به کاهش استرس و اضطراب با انتخاب نقاطی دیگر و درمان همزمان 2 علت اصلی در بسیاری موارد می تواند به بیماران کمک شایان توجهی بنماید. البته با توجه به اینکه مشکلاتی از این قبیل بصورت مزمن و طولانی مدت می باشند درمانشان هم زمان بر خواهد بود.

بطور مثال در بیماری با مشکل ناتوانی جنسی حدود 20 جلسه در ابتدا طب سوزنی لازم است تا به مرور مشکلات جسمی و روحی بیمارمرتفع گردد. حال برای کمک به تسریع در درمان و کمتر شدن رفت و آمد بیمار, نخ های مخصوصی در روی نقاط طب سوزنی کاشته می شود که بعد از یک ماه جذب بدن شده و تاثیر خود را در طول مدت جذب بصورت روزانه خواهد داشت. در این روش که Catgut embedding یا کاشت نخ کات گوت نامیده می شود مراجعه بیمار ماهیانه یک جلسه خواهد بود.

طب سوزنی در درمان بیماریهای متعددی می تواند نقش قابل توجهی داشته باشد بعلاوه اینکه بدون عوارض و مشکلات جانبی می باشد . در این مورد خاص بهبودی بیماران بین 50-70% دیده شده است.

منبع : dretemadi

دکتر محسن وریانی

دکتر محسن وریانی متولد سال ۱۳۵۴ از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در محل تولد سپری کردند. در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی وارد دانشگاه شهید بهشتی شدند. پس از اخذ مدرک دکترای عمومی و شرکت در امتحان تخصص در سال 1384 موفق به قبولی در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید.

Call Now Buttonمشاوره و تماس
× مشاوره رایگان