عمل اورولوژی با حداقل تهاجم

جراحیهای کم تهاجمی
جراحیهای کم تهاجمی
جراحیهای کم تهاجمی

جراحی های کم تهاجمی اورولوژی

 امروزه جراحیهای کم تهاجمی با توجه به مزایای متعدد آن نسبت به جراحی های باز به عنوان روش انتخابی در اکثر تخصص ها پذیرفته شده است .جراحی های متعددی در زمینه MIS ، تروما و سونوگرافی برای رشته های جراحی عمومی ، متخصصین زنان ، اورولوژی ، جراحی اعصاب ، فلوشیپ درد ، پرستاران ، مهندسین پزشکی و دامپزشکان جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.امروزه لاپاروسكوپي بعنوان تحولي در امر جراحي پذيرفته شده و مزاياي آن سبب گرديده تا سريعاً در سراسر دنيا متداول شود.

اندويورولوژي

اندويورولوژي يک زيرشاخه ارولوژي است که در آن از روش هاي جراحي کمتر تهاجمي استفاده مي شود. بر خلاف جراحي هاي باز، اندويورولوژي از دوربين هاي کوچک و ابزارهايي براي ورود به مجاري ادرار استفاده مي کند.

از طريق مجراي ادراري، مي توان به کل مجراي ادرار راه يافت و از اين طريق جراحي پروستات، جراحي تومورهاي يوروتليوم و جراحي سنگ را مي توان از طريق تجهيزات پيشرفته درمان کرد. همچنين از طريق برش کوچک روي پهلوي بيمار مي‌توان به کليه دسترسي پيدا کرد و سنگ‌ها را از طريق آن خرد و خارج نمود.

لاپاروسکوپي

لاپاروسکوپي يکي از زيرمجموعه هاي ارولوژي است که گاهاً جايگزين اعمال باز شده است. گرچه لاپاروسکوپي نيازمند استفاده از تجهيزات پيشرفته پزشکي، تيم متخصص جراحي است، با اين وجود مزاياي حاصل از استفاده از اين روش بر اين هزينه‌ها غالب گشته است.

منبع : lapsurg و mohebmed

دکتر محسن وریانی

دکتر محسن وریانی متولد سال ۱۳۵۴ از منطقه چهاردانگه شهرستان ساری در استان مازندران است. تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در محل تولد سپری کردند. در سال 1373 با قبولی در رشته پزشکی وارد دانشگاه شهید بهشتی شدند. پس از اخذ مدرک دکترای عمومی و شرکت در امتحان تخصص در سال 1384 موفق به قبولی در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید.

Call Now Buttonمشاوره و تماس
× مشاوره رایگان